Carrefour Polska Partnerem maratonu w Warszawie

150x110

25 września br. z Krakowskiego Przedmieścia wystartują uczestnicy 38. PZU Maratonu Warszawskiego - najstarszego biegu maratońskiego w Warszawie. Carrefour Polska po raz kolejny został Partnerem tego wydarzenia.

W ramach realizowanej strategii promocji zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi w Polsce szereg działań zachęcających klientów, pracowników oraz wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów oraz innych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce, a także w dużej rangi wydarzenia sportowe takie jak Tour de Pologne. Carrefour wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby dopingować zawodników na trasach.

W tym roku Carrefour Polska kontynuuje współpracę z organizatorami maratonu w Warszawie, który w ubiegłym roku ukończyło ponad 6 500 osób. Jako Partner sieć przygotowała 2 punkty do kibicowania oraz 2 stoiska, które rozmieszczone będą na Krakowskim Przedmieściu oraz przy Parku Fontann na warszawskiej Starówce. Kibice będą mogli skorzystać tam z porad profesjonalnych dietetyków, a także sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia poprzez udział w konkursie z nagrodami. Na stoisku przewidziano również strefę relaksu, a także wiele animacji dla dorosłych i dzieci.

Zawody w Warszawie to część jesiennego sezonu biegowego w Carrefour Polska, do którego należy również Wrocław Maraton oraz Cracovia Półmaraton Królewski. W ubiegłym roku w biegach, których sponsorem był Carrefour, wzięło udział 16 000 biegaczy. Odbyły się one w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rybniku, Bytomiu oraz Gdańsku.

Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną - zwłaszcza dzieci. W ramach prowadzonego już drugi rok programu „ABC Zdrowego Żywienia” w Warszawie odbyły się warsztaty edukacyjne na temat zdrowego odżywiania. Wzięli w nich udział uczniowie z wrocławskich szkół podstawowych oraz gimnazjów, a zajęcia prowadzili eksperci ze Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Program „ABC Zdrowego Żywienia” był realizowany również w siedmiu innych miastach w Polsce.

Carrefour stara się zachęcać Polaków do zdrowego stylu życia, oferując szeroką i różnorodną ofertę produktów prozdrowotnych. W specjalnej strefie „Świat Zdrowia” w sklepach Carrefour dostępne są produkty dla diabetyków, bezglutenowe, sojowe, o obniżonej wartości energetycznej oraz wybrane produkty ekologiczne.


dostarczył infoWire.pl